hang out

3 hari aku cuti and now terasa malas nak masuk kerja semula..ala!!!huhuhhuhu...tapi apakan daya dah namanya nak cari duit..hehehe..terpaksala..2 hari duduk rumah sehari hari hang out!!hahahahaha...last 31st mei 2009 tue aku ngan member termasuklah fiance aku kan kami classmate juga..hehehe..plan nak buat reunion nang exclassmate..tapi last-last kami berlima jugalah yang balik-balik bersua muka.huhuhu.ntah ke mana la member yang lain..tapi x kesahlah..maybe masing-masing sibuk kan..maklumlah keamatan..so nak buat macam mana....kami buat perjanjian nak jumpa di kk..time tue aku ngan fiance aku round-round kk sementara tunggu member yang 3 orang nie.dimaklumkan dorang pie karaoke di karamunsing .huhuhu dorang x ajak kami pon..huahuahauahauha..xpela salah kami juga lambat sampai..terpaksalah tunggu jal d centerpoint..sementara tue sempat juga kami pilih-pilih kain untuk buat baju..hehehee..(memang tue lah tujuan utama)hehehehe..tepat jam 2 member dah datang..kami plan nak pie 1 borneo coz pening duk tengok ramai sanggat orang di cp tue..huh!!..singah beli yoo kejap then tumpang keta member pie 1 borneo..sampai kat citu susah pula nak cari parking..ramai sanggat orang..rupanya ada wat promosion tentang fre-weeding..waw sukanya..!!hehehehe..tapi x sempat ambi gambar coz ramai sanggat orang malu rasanya..hehehe..tapi sempat jugalah kami ambil funny photo apa xnya 5 orang suma gambar sekali then guna timer..yang paling best kami terpaksa berlari-lari cari pose masing-masing..hehehe...hari paling best ngan member..hope dapat kuar sama-sama lagie dengan
ab -->(d best bila buat lawak bodo dia tue)
mala-->(paling malatop),
nadia-->(paling becok and bising gila low ada dia mesti meriah)
aku --> (paling kuat ketawa..haha)
fiance aku-->(paling simple) hahahaha perasannnnnnnnn..

4 comments:

K. Emmanoelle said...

wahhh... wawa pakai heels.. :P heels hantaran kan.. lawa owhh wawa.... nice...

wabenz wawa said...

ya heelz tng la tue..hahaha..pindik bha low x pki heelz!hehehe

K. Emmanoelle said...

hahaha.. nmpk cumil.... :)

wabenz wawa said...

thankzzzzz krissy