pasrah

HATIKU TENANG MUNGKIN AKU SUDAH TERIMA HIDAYAH DARIINYA..aku boleh tersenyum.....kenapa ya..ya tuhan terima kasih KAU tenangkan hatiku..aku perlu sabar..utk berapa lama aku x kesah tapi yang penting aku sabar..betul kata penasihatkue..masalah ini datang darinya dan akan diselesaikan olehnya..ALLAH UHALAM..aku yakin semua yang berlaku ada hikma di sebaliknya...hanya tuhan yang mampu menyelesaikan...aku sebagai hambanya cuma mampu berserah..pasrah terima seadanya..aku tahu tuhan itu berhak ke atas dirikue..dan andai kata aku di kembalikan padanya aku rela..supaya aku tidak lagi tersiksa..aku cuma mampu berdoa..tawakal semua ketentuan di lalukan olehnya hambanya yang lemah lemah dalam megawal emosi tapi sekarang aku sedar..suma berhikma..ya TUHAN yang maha mengetahui maha mendengar..maha kuasa.. AMPUNKAN segala dosakue hapuskan rasa ragu di hatiku.aminnnnnnnnnnnn...

0 comments: