SaPA kawen??

oh mama saya mahu kawen!!lalalalala..teringat pla lagu exis mama saya mahu kawen..hehehehe..
sejak kebelakangan nie ramai sanggat orang kawen kan..umm..aku bila agaknya..hahahaha..ummm last week aku pie tengok kazen fiance aku kawen,then pas nie ada lagi orang kawen..sodara mara fiance aku la juga..hehehe..aku asal bab kawen WAJIB nak tengok..kebetulan bakal mak mertua aku nie kerap kali dapat jemputan kawen(besa lah tukang masak)kena lah ngan aku yang suka tengok pengantin..nta kenapa..hehehe..tapi yang pasti aku suka ambil gambar(memang hobi pon) tapi HARI TUE xda peluang..huhuhuhuh....tapi ada juga la aku sempat ambil photo tapi tak banyak mana pun..ada la dalam 15 keping tu aku malas nak upload coz tak dapat edit..huhuhuhuh..line slow sanggat lah..
miss pula si krissy cute tue..time dia takda nie xtau nak share picture dengan sapa..hehehehe..besalah kami punya hobi yang sama..huhuhuh..bila agaknya si krissy nie balik dari manila..huhuhuh...miss u krissy!!
cita sal cousin fiance aku nie..lawa baju sepasang pengantin pakai baju pink..hehehe..nampak ayu walaupon macam x seswai tuk laki kan tapi nampak lawa juga..hehehehehe.aq sempat ambil sedikit gambar tu pon jarak yang agak jauh...huhuhuhuh...tapi x pela yang penting ada kan..sempat lagi aku beraksi di pelamin pengantin..hahaahaha...ambil kesempatan ..hehehee..



kedua mempelai senyum tengok aku..haaahahahha..perasaaann

8 comments:

K. Emmanoelle said...

lawa juga pelamin dorg...u should do like that also time ur wedding day..

wabenz wawa said...

ya lawa kan..hehehe tapi anti mo colour blue bha..hehehehehehe...

K. Emmanoelle said...

blue? but jgn blue terang betul k.. nnt nda lawa.. baby blue la.. baru la cntek. coz nnt ur wedding baju terang kan.. nnt nda dpt beza.. mesti mo bertentangn dgn baju n pelamin.

wabenz wawa said...

yalahh...blue sky ok kan..hahahahha..(angan2)hehehehehe anue bha kriss pakar pla kriss ni tentang grapik2 hhehehehehe

K. Emmanoelle said...

bukan pakar ttg grapik la. just that ada sikit2 creative mind. heehehe... sbb minat design n mix n match those color, even fashion. hehehehe

wabenz wawa said...

yalah kira ok la tue kriss pakar seni..hehehheee..kira kreatif

K. Emmanoelle said...

trimas sija la atas pujian anda :P
hehehehehehe

wabenz wawa said...

sama2 krissy!