MAK NYAH vs TOMBOi

semalam aku singah pasar malam, mak suru aku beli kuih sikit . time kat pasar tu aku nampak dua orang makNYAH wah punya cun giler. pingang dia fuh kalau laki-laki nampak memang terpikatlah,pakcik-pakcik yang jual kuih tu pon mata sampai tak berkelip. tetek dia macam bola,besar...! pungung dia kalah-kalah pungung model. tinggi lampai,pakai bodyfit.seluar jeans dengan hillz.sebiji macam makwe,first aku tengok memang aku pon pikir makwe (cewek) la konon. bila tengok muka dia gaya dia aku baru perasaan yang tu maknyah (pondan).nak muntah aku tengok.sebelum tue aku ada stay tunggu bapa aku di pekan,aku stay-stay di kedai tempat cousin aku kerja.time aku berdiri di situ ada lah seorang minah (girlz) ni dia beli rokok time tu aku berdiri bteul-betul dekat dengan dia bila dia bercakap punya bau arak busuk mulut dia.eee geli aku apa nak jadilah orang-orang macam ni.perempuan tapi gaya dia sebiji macam lelaki adoi .ntah lah,nak tegur silap-silap aku kena lempang bagus kalau aku kenal.kalau dia tu sedara aku sudah aku lempang tue.hey !! apa nak jadi dengan dunia kita nie lansung tak pernah bersyukur dijadikan jadi jantan nak jadi betina..yang betina ni pula dah cantik molek nak jadi jantan.aku pon no komenlah.apa nak jadi.takda apa yang mengubah diri dorang selain diri sendiri..sekian .

4 comments:

Unknown said...

ngeee...hahaha
aku jelas dowh tgk tomboi dpt awek cun2...
ngeee

wabenz wawa said...

huh??? maksud u apa x faham heheeee

chentaMAYA said...

macam2 dunia skg!

wabenz wawa said...

tula huhuh x reti dik untung