DIRI SENDIRI

asslamualaikum,aku paling lemahlah kalu nak intro dalam blog nie aku tak tahu macam mana nak mulakan kata-kata, hari ni free sikit so aku ambi masa sikit untuk updated blog aku pon tak tahu lah apa mahu cerita or share coz dalam hidup aku ni macam tak da yang menarik langsung.happy jak la coz fiance da sembuh syukur alhamdulilah.hilang rasa risau.

kadang-kadang aku faham masalah orang lain tapi orang lain tak pernah faham masalah aku,maybe coz aku ni jenis yang kuat ketawa so they think i have no problem.aku pon macam orang lain ada masalah tapi entahlah malas nak pikir.kadang sukar aku faham apa yang aku mahu dalam hidup aku.aku terlalu bergantung pada keadaan apa-apa jadi hadapi jaklah tanpa bantahan.

bukan aku mahu aku jadi ego.tapi ego tu macam menguasaai diri aku lebih-lebih kalau time aku tengah hot memang siapa-siapapon kena bom kemarahan aku kejam juga aku nie tapi tak kesalah bagi aku kalau dah lepas kemarah tu tak kesah apa jadi-jadilah. sotnya apa bah nie. aku benci diri aku coz aku tak pernah paham apa yang aku mahu.ah sudah malas nak pikir LAYAN..

0 comments: