tension giler !

ark tekanan aku hidup gini tau tak habis-habis masalah melanda diri aku..! napa mesti aku yang hadapi semua nie..takda orang lain ka yang harus di ujie selain aku..huhuhuh..! aku x kuat bah..napa bah kamu selalu wat aku gini..im over stress uda dengan hidup aku cukup-cukup lah bah kamu buat aku begini..! napa bah kamu x pena puas untuk sakiti aku apa dosa aku kat kamu huhuhuhuhuh...berantakan hidup aku kamu buat.sakit jiwa aku gini tak lama lagi masuk bukit padang la bah nie huhuhuh!!! kerja aku kat office pon x tentu arah sudah ..! YA Allah apa yang harus aku buat ! napa aku buat hidup aku sendiri sensara napa aku terlalu bodoh tuk hadapi suma ni ark sakit sudah jiwa aku selalu kna kasih hancur ! cukup lah kamu hancurkan hidup aku huhuhuhuh!!!kalau kamu tidak puas hati baik kamu bunuh jak la bah labalaba di luar uma kamu tue hehehehe..dah merek sudah ni...tekanan sendiri..erk kerja office pon x siap alalalala napa nie


before

after

0 comments: