puasa sudah

sorry lama sangat TAK updates nie bloging hehehe..
aku nak cerita 1 cerita tentang kesihatan lah kunun..ahaha.
pasal h1N1 ALA TAMBAH TERUK PLA SKNG NIE..
tapi teruk-teruk pon aku tak juga pakai mask hahaha..
ahari tu sempat pie 1 borneo bayar bill telepon,tengok ramai juga yang pakai mask kadang terasa lucu tengok dorang lawa-lawa tiba2 pakai mask tapi kira ok lah daripada aku nie langsung tak ikut saranan kementrian kesihatan hehe..whatever..

_________________________________________

semalam semangat aku tunggu M.raja-raja tu umum bila puasa nie hahahah..coz my sister cakap hari nie lah kunun puasa ..alahai..
hari nie 21 ogos.2009 lastday makan waktu siang selama sebulan.esok puasa dah,ummm target nak makan makanan sedap-sedap kunun ..ahaha..ada-ada jak kn...umm aku doakan aku puasa penuh tanpa halangan lah tahun nie melainkan halangan yang tak boleh dielakakn dan semoga ALLAH terima puasa aku tahun nie .mudah-mudahan aku jalani puasa tahun ni dengan penuh keimanan n kesabaran amin

SELAMAT BERPUASA KEPADA

SEMUA UMAT ISLAM
___________________________________________


nak cerita sal sAat ini pula
aku busy ngan facebook! ketagih sudah hehe! pada sepa-sepa yang belum ada account facebook jaom ramai-ramai join mesti anda terhibur and ketagih hahaha! best bah hehehe..thankz krissy coz ajar main facebook hehe...4 my fs aq jarang dah online borink sudah main friendster hehe..tu jak tuk ari nie hehe bye2
p/s gambaran kasar facebook aku hehe


0 comments: