MAK ANDAN !

hari ini semangat aku berkobar-kobar nak up datesblog aku,coz aku nak share something dengan korang...now nie aku berminat with something ! e...... ! i want i want ! aku berminat nak solek orang.aku pon tak tahu dari mana keluar minat tue but realy im very interested ! aku nak jadi juru solek hahahahaa! nak jadi mak andan ! nak jadi miss make up ! nak sangat now kerja aku tiap hari tengok you tube belajar make up and kalau ada masa aku nak masuk kursus make up . aku harapa dapat peluang tue satu hari nanti. aku nak make up orang,mungkin terlalu awal untuk aku cuba make up pengantin coz aku baru belajar but i want ! satu hari nanti



....insyALLAH AMIN....






P/S : AKU ada snap 1 gambar aku make up sendiri ya maybe for my begining ! hehe..simple make up coz make up tengah malam da nak tidur pon hahaha..testing jerk!



0 comments: