sleepy & miss abenz

helo..! hi..! ummm now aku rajin nak updates blog aku nie...hehehe takut gak kalau-kalau tak up dates kang berhabuk jadinya blog ni..hahaahaa...nak di jadikan cita aku mengantuk sangat-sangat now...huhuhuh...semalam jam 3 baru dapat tidur..huhuhuhuh..sampaikan tak sempat bangun subuh..but really x sengaja..semalam aku ikut mak aku pie tengok mycousin nikah...seumur dengan aku lah..time tue sempat gak jumpa anak-anak buah aku yang da sama besar dengan aku..alahai keciknya aku..bila di banding ngan dorang da hampir sama besar..macam tak nagam dah digelar "anty" hahahah...happy juga aku,maklumlah jarang-jarang berjumpa dengan dorang ..yelah masing-masing busy hal masing-masing..aku kerja,dorang pula busy ngan study...budak-budak spm lah akatakan..yang sorang lagi baru form2 but looking cam kami ni sebaya sudah..lagi besar dari aku..maklumlah aku ni tiny...huhuhuhuhuuh...cerita sal cousin nikah ni xdala ok mana pon..nikah jak so xda yang istimewa..yang payahnya aku ni tak cukup tidur..!! so sleepyyyyyyyy i want get my rest..huhu
tapi apakan daya sleepy pon still kena kerja juga...now im feel realy miss my lovely
abenzzzzz!

3 comments:

K. Emmanoelle said...

alaa... npa nda tgkp gmbr..

wabenz wawa said...
This comment has been removed by the author.
wabenz wawa said...

xda bawa hp yg leh ambi gmbr best..ada pon hp 5520 ..huhuhuhh