ABOUT LOVE

inikah namanya cinta?!
cinta??apa tue
bila aku boring ada la kerja aku buat.hehehe..kali nie aku baca article menggenai cinta.hah!!!cinta..cinta..cinta..best ka cinta?..hehehe..bg aku cinta tu best bha..hahaha!!tapi sometimes boring.lebih-lebih lagi kalau bercinta dengan orang "yang memboringkan" hahahaha..apa lah aku cakap nie..kisah cinta aku sebelum nie semua pon memboringkan,menyampah,westing my time pon ada..hahahaha..maklumla cinta monyet kan..hahahaha...tapi kalau lah masa tue berulang kembali macam aku tidak mahu tahu jak apa tue cinta..ehehehe..injoy without love better than having promblem with our relationship..right??emmm...but now i got my true love..hehehhe..tunang aku sekarang nie betul-betul memenuhi syarat-syarat lelaki idaman aku...hehehe..dia caring,loving,make me smile always and always beside me whatever i feel.walaupon before this kami pernah having problem but tue tidak mengubah rasa cinta kami..ceh..jiwang la pula aku..hehehehhe...oh ya?! mahu tahu laki paling aku sayang d dunia nie?!ada 2 org..!! HAJIM and MOHD ZAHARI.guess who r them?!!!hahaahahaha..HAJIM TUe orang yang bagi aku peluang untuk mencintai MOHD ZAHARI..hehehehe..hajim his my dad!!! and mohd zahari my fiance..hehehehe..opsss!!! sorry...panjang pula cinta aku nie..ahahahaha!!!neways nie article yg aku baca aku copy cikit.hehehehe(untuk di kongsi bersama)...
apakah itu Bukti Cinta?
Cinta perlukan bukti.Ramai orang percaya bahawa bukti itu ialah cinta mengorbankan atau menyerahkan apa saja yang kekasih anda mahu.Mereka percaya jika itu tidak berlaku,maka cinta itu tidak tinggi nilainya.Sebenarnya anggapan itu tidak tepat.Jika anda beri semua yang dia mahu,apakah yang tinggal pada anda? Benarkah dia cinta pada anda bila dia mahukan pengorbanan anda?Cinta sejati tidak memusnahkan atau merosakkan diri kekasih yang dicintai. Malah ia menjaga agar kekasih tetap suci dan selamat sebagaimana sucinya cinta itu sendiri“Janganlah hendaknya kecintaan anda terhadap sesuatu itu membuatkan anda menjadi lupa dan kebencian anda terhadap sesuatu itu membuatkan anda menjadi hancur”- Saidina Umar Ibnul Khattab -
demikian la article yang aku baca..betul juga kan sesetengah manusia yang sedang bercinta sanngup memberikan apa sahaja untuk menbahagiakan kekasih kononnya tetapi tidak memikirkan risiko yang bakal mereka hadapi nanti ..emmm tapi aku tak kesah lah yang penting aku jaga diri and tidak menjaga tepi kain orang yang penting bagi aku ...aku happy!!!! hehehehee........WHATEVER

4 comments:

K. Emmanoelle said...

keseah cinta si wawa laa kononn ni? hehe

wabenz wawa said...

hahahaha!!!bkn la...hahhahahha...

K. Emmanoelle said...

btw, nnt buat la facebook ya. kris skrg jarang masuk fs. slalu FB jak. hehehe

wabenz wawa said...

heheheh ada sdh