wa'benz Engagement

kengkawan
kamie rindunya ma dorg nie















ahli keluarga











uncle mimin,abenz(fianceku),fakrul.adie
sempat lagi gadis-gadis cute bergambar




nenek,makcik and keluarga tunang aku


wabenz sempat lagi kan..hehehehe..



cousin tunang aku




me , palma and tt




akhirnya memasang cincin





edit by krissy (zoom in) cute thnxx ya krissy





wanted bha muka kami hahahaha...ben buat lawak so aku ketawa besar buruk ni..hahah




kotak cincin and wang hantaran






hantaran pihak perempuan utk pihak lelaki






setahun sdh berlalu aku sdh byk menumpuh dugaan.pahit suka duga dihadapi bersama mengigatkan aku pada tarikh ini13.April.2008 happy anyversaary sayang!!!!
hari paling bermakna dalam hidup aku..akhirnya orang yang paling aku cinta menjadi miliku walaupon tidak 100% but i can say his mine!! coz aku punya ikatan kuat yang untuk memiliki MOHD ZAHARI! ops! sorry for those who not invited..hehehehe..bukan apa, aku tidak dapat inform korang b'coz aku xda contack no kamu semua.sorry kat semua ex classmate aku yang xdapat di jemput tu ark..bukan aku lupa kamu tapi aku betul-betul xtau nombor phone kamu.but thankz kat kawan2 aku yang dapat datang hari tue..syukur alhamdulilah ada juga kawan-kawan aku kan dapat datang..thankz !! sayang kamu semua..!!muahxx!! hehehe...kami hargai kedatangan kamu hari tu..walaupun majlis tunang aku tidak lah seberapa but im happy ..very happy coz all my family dapat hadir.family aku dari tawau,tambunan,keningau and labuan suma datang time aku tunang..dapat juga berkumpul ramai-ramai..
emm..kalau tidak silap aku
hantaran pihak lelaki untuk aku 23 dulang,aku pon hairan kenapa banyak,macam-macam ada dalam dulang tue,yang pasti semua peralatan wanita la,hehehe..ada barang kosmetik,sejadah,kain sarung,telekung,sandal,buah-buahan,kek dan lain-lain yang aku lupa hehehe.., dan paling penting ada cincin emas and wang hantaran..heheheheh..di hias cantik..suka aku tengok..kalau boleh nak simpan jak sampai bila-bila dulang tue untuk periasan tue..maklumlah aku baru merasa...hehehehehe...
nah..like always hantaran pihak lelaki di balas dengan entah berapa dulang tue lupa aku..aku dengar cerita,hantaran pihak pihak perempuan untuk pihak lelaki mestilah lebih dari berapa hantaran yang diterima..huh!nah tu jak yang aku tau la..heheheheh...antara barangan yang aben dapat yang aku ingat jak lah,sejadah,kemeja,sandal lelaki,wangian lelaki dengan sepasang selangor,songkok,kek,kain sarung, buah-buahan..tue jak yang aku ingat..hehehehehe...lagi satu aku di maklumkan kalau bertunang,aben tidak di benarkan ikut bha kan..hehehe tapi time kami tunang aben ada ikut atas permintaan keluarga aku,heheheh maklumlah keluarga aku yang datang dari jauh tidak pernah nampak muka dia kan..maka ikut lah dia..hehehe..emmm mula-mula aku pun xtahu dia ikut kah x..tapi kalau boleh aku memang mahu dia ada hehehe..time rombongan pihak lelaki datang bha dup dap dup dap sudah aku..maklumlah takut-takut ada masalah..hikhikihk..kawan-kawan aku sudah sampai terlebih dulu dari kuarga aben..jeng3!!rupanya ada juga dia ikut hehehehe..dengan berbaju melayu putih berselendang biru..huh!!padan dengan aku berkebaya biru muda..hikhihkhikh..majlis pon di mulakan dan d akhiri dengan menyarungkan aku cincin dan bacaan doa selamat dari pihak lelaki...selapas tue kami pun di arahkan untuk bersalam-salaman dengan ahli keluarga (bakal mertua)ehem,ehem ..heheheh..sambil-sambil menjamu selera tue..sempat lah kami tanggap gambar sebagai kenangan dan juga sebagai bukti yang kami sudah sah bertunang..hahahaha..ceh ada-ada jak kan..so amin selessai akhirnya.



7 comments:

K. Emmanoelle said...

ada org ngis terharu time tu.. lol :P

wabenz wawa said...

hahahaha!!!!!! ssshhhhhhhhhhss diam2!!malu aku hahahahahah

K. Emmanoelle said...

welcome honey...

wabenz wawa said...

hahahahha

wabenz wawa said...

lain kali tlg edit lg ya

K. Emmanoelle said...

nice the color yg gmbr abez ma kwn2/abg dia tu. yg gmbr kena edit.. very nice the color.

wabenz wawa said...

ya ka?tq ...kawan2 dya bha tue..ngn uncle dya..