ramadhan al mubarak

SEDAR x sedar puasa sudah ni 2010 dah masuk bulan 8..perkahwinan aku pon masuk 6 bulan sdh.nila tahun pertama aku berpuasa tanpa ibu bapa bukan mak bapak dah xda tapi sebab aku dah berumah tangga.SKNG NI DAH MASUK 6 HARI PUASA ALHAMDULILAH LOM PONTENG LAGI.apapon aku ucapkan selamat menyambut berpuasa bg suma umat islam.semoga posa tahun ini lebih bermakna dari tahun2 sebelumnya aMIN.
skng aq buka blog selama beberapa bulan blog ni sunyi sepi tnpa kabar beita dr aq.ni pon sbb aku skt hati sgt huhuh..bkn apa aq skt hati dgn some1 yg suka tuduh2 benda yg kita x wat benci.and langsung x bg org peluabg nak ckp 1 benda pon.ingat suma imeginasi dia suma btl.menyakitkan hati.aku rasa macam nak batal jak puasa sbb da x tahan dgn skt hati apa patut aku wat???ntalah baik aq diam .lagipon apa yg d tudu x betul tp aq skt hati huhuhuhhh harap2 puasa sampailah sampai ptg ni.
esok kengkawan plan nak berbuka ramai2 nta dpt oin ke x aq x pasti tp hope dapat join rindu pla dgn gelagat kwn2.semenjak kawen ni da x pna join kawan2 dah,semua sibuk dgn kerja aq sibuk kwn2 sibuk laki aku lg lah sibuk nak urus lesen harap2 cpt keluarlah senang nak pindah bia da ada kemudahan..apapon aq x sabar dah nak pindah ..hidup sendiri rumah sendiri erk mesti SYURGA CINTA