soal hati

hari ini aku masuk dan menulis sesuatu dalam blog aku yang skng anda tengah baca saat aku menulis xda satu apa yang ada dalam pikiran hanya spontan menunggu jari jemari aku menulis mendengar isi hati ku berbisik.yah! aku memang jarang sekali nak updated blog sebab aku bukanlah penulis yang baik.aku juga bukanlah nak orang lain baca and komen cukuplah isi hati terluah so x terasa beban.aku bukanlah rang yang suka menulis d dalam blog hanya sekadar menyindir or menyakitkan hati orang.aku juga bukanya orang yang nak bgtau 1 dunia aku ne hebat oh no no..aku hanya orang biasa aku x suk anak menulis tuk ornang tu baca or tersa sorry i dont care apa pon nak sengaja nak wat 1 benda tuk wat orang tu sedar apa benda aku x suka dan sedikitpon hati aku tidak bergoyah mahu berubah or wapa2lah sebab tu aku lebih suka diamkan diri daripada menulis sekadar tuk menyindir or menykitkan hati orang lain sebab orang lain xda kena dalam hidup aq apa aku merek ne ....wassalam...

0 comments: