diam lebih baik

semua orang tanya wa ada masalah kak??...actually aku pon x tau sama ada aku ne ada masalah or bermasalh im bluuurrrrrrrrr...TAPI mungkin kadang-kadang aku perlu berdiam diri perhati apa yang ada di sekeliling aku.mendengar apa yang berlaku di sekeliling aku.aku diam x bermaksud aku ada masalah aku ketawa x bermaksud aku xda masalah.sebenarnya aku x faham apa yang aku mahu apa yang aku ingin apa yang aku mo buat im just wasting my time just everyday nothing to do..p kerja then balik kja aku perlu buat sesuatu yang aku rasa d hargai d hormati ntahlah.kadang macam hari2 aku mo menulis luah segala apa yang ada d hati di pikiran tapi ada ka orang yang akan faham .aku rasa lebih baik aku berdiam diri lebih baik aku diam diam dan diam.tapi aku diam x bermakna aku xtau apa yang berlaku d sekeliling aku aku buat bodoh x bermaksud aku bodoh ntalah malas nak pikir . aku ingin keluar dari segala apa yang aku pikir dan segala apa yang aku rasa. just go on and just ignore whatever happen MAMPUKAH AKU?..

0 comments: