me kuat!

hye aku kembali.hehe sorry sebab hari tu tiba2 marah2 kan hahaha..ntah kenapa mood aku berubah tapi xpa bukan akku marah sepa2 pon marah diri sendiri jak.hari ini aku mulakan hidup baru.start semalam i learn to control myself.yah aku kena belajar bersikap positif.all just think positif.malas nak pikir hal remeh temeh yang penting hidup aku happy.samada orang suka aku ka tak tu terpulang and i will be me.me is me.pas ni i will effort tuk perbaiki diri aku x mau dah mau kalah dengan hasutan syaitam iblis. aku kuat kuat sekuat mana suami aku mempetahankan aku.sekuat cinta kami.aku kuat aku x boleh kalah dengan apapun..chayo2 wa...!! apapun hadapi dengan senyuman ^_______^ think positif no more negatif..i happy with my life now! poor u...bwuueeekk!

1 comments:

K. Emmanoelle said...

good lar... chayo!!