over excited!

hey guys im back.nak cita 1 benda dengan kamu ne, pernah kah kau merasa dirimu happy sehinggakan kau rasa perut yang lapar tu pon kenyang tak nak makan kerana kegembirann.GUESS WHAT!!! tu yang aku rasa happy!!!!!!!!perkara ni hanya seorang jak tau aku masih talut tuk bagitahu semua orang but dun worry i will share A.S.A.P ! nantikan di post yang akan datang.oh yah tomorrow aku pergi KURSUS KAWEN(bukan ni ar yang buat aku tersangat happy lain tau)!!! HOPEFULLY i will learn something new there and hope aku bakal2 jadi isteri misthali hehe..amin...

2 comments:

baby cipai dunk said...
This comment has been removed by the author.
baby cipai dunk said...

huhuhu...cipai pun asbr nie tau nak tau pa cter dari wa nie..hehheheeh....bole d katakan excited wa,cipai lg la excited..hehehhe..over lak cipai nie kan..ahakzzz...nnt cter2 text ma cipai ya..hehhehe