control ayu kunun tu PEREMPUAN CEH!!

helooo...hehe..sebenarnya aku nda tau macam mana mau mulakan.ok macam nie setiap insan menantikan saat-saat bahagia bah kan saat duduk di atas pelamin.WAH dari kecik lagi aku angan-angan mahu duduk atas pelamin hahaha..lucu! time kecik-kecik dulu mesti main kawin-kawin kunun.hahaha.tapi sekarang bila dah tau tarikh bila nak duduk pelamin rasa gementar pula.duh.apa yang korang rasa if dah tau korg kan di ijab kabul dengan orang yang kamu paling sayang.happy giler time tu hahaha..rasa melompat pon ada..tapi kenalah control ayu kunun haha..padahal dalam hati berbunga-bunga kalah-kalah lagu misha Omar hehe.memang lah happykan saat yang kau tunggu-tunggu terkabul.hem aku pon x tau mahu buat apa sekarang even 2 weeks lagi akan terijab kabullah aku dengan tunang tercintaku but aku langsung nda buat apa-apa semua mak aku buat thankz mak&bapa!!!!sayang mak&bapa!!! then di rumah mertua pula mertua yang sibuk buat persediaan hehe..thankz all keluarga mentua yang susah2.
tanpa keluarga siapalah aku kan kan?..ummm...lagi 1 kan,pasal kawan-kawan heehehehe..yang before ni sibuk(bukan dorg penyibuk tapi dorg care sal aku) asyik tanya bila aku kawen.and now ada sesetengah kawan aku dah bagitahu and ada yang belum aku bagitahu right sabar-sabar lah k..nanti aku inform semua specially warga fb-ans yang terlist dalam friends aku dalam fb semua aku jemput.ceh!hehehe..AND!!!!ada lagi kawan-kawan aku yang nda caya aku mahu kawen..hehehe sepa tu ar hahaha..lucu tapi im happylah.happy sanggat2!and yang aku dah jemput tu jangan lupa datang tau.ni record first kawan kamu sekelas kawe dengan clasmate sendiri right?hehehehe..TEEEEETTTTT bucur rahsia hehe...sepa2 yang aku lupa jemput kamu datang jak kalau rasa2 kenal aku hehehe..jangan ada yang merajuk xdi jemput sudah hehe..ok da..doakan semua berjalan lancar amin:)

3 comments:

timtim said...

wawa..serius bh ko kawen dlm masa 2 minggu lagi..?? aku betul2 mau dtg ni...

wabenz wawa said...

yup serius hehe :)

baby cipai dunk said...

wa,time kursus cipai ada ka???hihihi..
cipai 2 kot...p kursus gak..ahakzzzz...mst tbyg2 kan cipai nie kan..alalallala...comey ny...hihihi