wonderfull nite memories

semalam kami keluar makan . with pengantin baru tu,kami jalan-jalan cari makan . excited gila pergi makan but sampai sana makanan suma hampe . makanan di hias ala-ala VVIP punya makanan tapi rasa kalah-kalah makan orang yang baru belajar masak satay pon macam apa jak adui punya kecewa bah . umm ni la makanan sekarang ni menang rupa jak lebih rasa dia adui bagus lagi nasi goreng hangus aku buat di rumah nda rugi haha . tapi xpala next time x mau lagi masuk pergi tempat yang sama emm pilih tempat lain lah . apa yang bestnya kemarin jalan dengan 3 couple di teluk intan . depan-depan pantai duduk-duduk santai best ! maybe this the last memories for this year 2009 . lagi - lagi kenal dengan kakak baru (yang dalam gambar tu) , tunang kepada kawan tunang aku hehe faham ka ?emmm kalau x faham buat-buat faham jak lah hehehe...banyak gambar aku ambil tapi sekit jak upload sini coz malas nak upload sini public sangat kalau nak tengok gambar masuk lah facebook aq . oh yah tajuk hari ni sama dengan makanan semalam lawa jak hiasan makanan tapi xda rasa .sama lah dengan tajuk ni wonderfull kunun tapi x best kan cerita aku hehe..actaly aku xda mood saja nak upload gambr hehehe k da.....



nie makanan kami

semalam



COUPLE MANGGO JUS
minuman aq & fiance






NE SATAY VS NASI AYAM U.S.A





ME GORENG SEAFOOD + MILO AIS COUPLE
ni minuman c laki bini hehe

0 comments: