pre weeding !!

asmira
&
ab vs myfiance


gambar yang aq sempat ambil
sebelum photografer tu sampai kami pose2 hahaha



kemarin (18.12.2009) kami pergi buat photoshoot.memang dah lama kami rancang nak buat pre weeding ( nta betul ka x ni aku tulis haha) lah ala2 orang kawin bah..kalau dulu-dulu buat phooshoot dalam studio..now studio dah x laki dah bukan apa PARA PHOTOGRAFER lebih gemar ambil the real and natural keindahan alam sebenar aiceh ayat aku macam apa jak hahaha..lantaklah!

hai akhirnya tanpa dirancang tanpa perancangan dan tanpa persediaan kami berjaya juga buat PHOTOSHOOT PRE WEEDING with my beloved fiance.WAW!!! tula perkataan pertama yang dapat aku ungkap..terasa macam artis pon ada..photografher kami pon x kurang hebatnya..power gila tu gambar tapi takdapatlah upload di sini just wait maybe aku kan upload dalam facebook!! x sabar..photografer cakap dia cuba siapkan dalam masa seminggu dua dia cuba siapkan.taksabar rasanya harap2 dapat twngok gambar tu cepat2 hehe...

ni lah pengalaman first aku buat photoshoot,besalah aku kna kampungan..haha..kemarin tersa macam artis pon ada."SENYUM,tengok atas sikit, padang sana ok ok..pose yang sama 123 chak"
tulah yang masih terngiang2 di telinga aku..suara photografer yang cumil,slamber dan sedikit ayu..hehe..kadang-kadang malu juga nak pose2 sana sini apa lagi nak pose dengan fiance d pantai,kena pula time tu public holiday memang ramai orang,tahan malu jak hehe..tapi semakin lama semakin terasa keseronokan photoshoot tue.

memang bestlah kemarin lagi2 ada c ab pon buat photoshoot.lucu gila tu orang siap mandi laut bah dia.asmira adik si mala pula tengok jak malu dia bergambar,walaupon ab sudah tawarkan dia b yang bayar tapi dia malu apa boleh buat rugi ko mira hehehe....but in d last kami dapat trouble alarm kereta ab low bat kereta x boleh strat dui terpaksa ikut photografer p beli betry,then my fiance pla x dapat pg kerja coz da lambt tapi memang seronok lah .THANKZ TO KRISSY buat susah2 jak hehehe...

baru jak aku dapat sms dari ab *rusak rambut aku sebab mandi air masin* hahaha sepa suru ko b kecian dia cakap lagi *aku on the way p salon ni buat rambut aku hahaha..ab ab tula ko ab..ada jak ko adui na bah...

4 comments:

baby cipai dunk said...

wa,lma xcter ngan wa tau...

timtim said...

wawa
pre wedding pakai baju apa?hehe
excited dh ni mau tgk

wabenz wawa said...

CIPAI ~ YA SYG LAMA X DGR CITA HEHEHE

tim pakai baju melayu jak 2 2 heheheee

timtim said...

x sbr pula mau tgk...msti lawa