I HATE THIS KIND OF PERSON !

ada bebrapa orang yang aku paling benci di dunia nie,untukk pengtahuan semua aku membenci sampai ke saat ini.aku bukan pendendam tapi yak tahu macam mana aku mahu maafkan orang-orang yang begini....
SITUASI PERTAMA
(lelaki gatal)
abang ni kaya,bapa abang polis nanti
abang mahu beli kereta ni.
abang sayang ayang
percayalah smapai mati abang
dengan sayang
p/s: yakz mo muntah aku lelaki begini pi blah lah

SITUASI KEDUA

(perampas laki orang)
dia yang bawa aku couple ,dia x pernah
bagitahu sya yang dia dah berpunya
saya tak slah dia x nak lepaskan saya
p/s : hey ko pompuan ka betina ar mo rampas org punya hak





7 comments:

Unknown said...

ngeee
aku pn same xsuke org cm tuh....

Appleartwork said...

huhu..im not like that:p

wabenz wawa said...

ruff - laki cm tu mmg x leh trust

apple- hehe bgslah kalo x mcm tue hehe

timtim said...

gete mmg gete

dn

perempuan mcm tu
mmg gila

wabenz wawa said...

ya..budu tu pompuan jenis gini ee

wabenz wawa said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

hey.. i think i know tgat person. wakakakkakaa.. lau betul, tu rahsia kita.. k.. bueekkkk ntok dia, kan aini. ahahaa