HAPPY NEW YEAR

hey everybody wake up ! tinggal beberapa jam lagi kita dah nak melangkah ke alaf baru dunia baru 2010 . masing - masing punya azam baru .sibuk nak buat azam baru yah and me also . ofcoz lah xnak tinggal azam baru hanya aku yang tahu hahaha ndak mahulah aku senaraikan . malu aku hahaha..biar Tuhan dan diri ku menjadi saksi kepada azam aku tu.yang pasti aku nakkn yang THE BEST untuk 2010 . insyaaAllah semuanya akan berubah lebih baik dari sebelum ni..amin..semoga Tuhan mempermudahkan urusan tahun 2010 . yang baik kan ku jadikan kenagan yang buruk aku jadikan pengajaran . INSYALLAH . dengan ini aku binti bapaku memohon seribu kemaafan untuk kedua ibubapaku & tunang tersayang segala silap dan salah harap di maafkan . kawan-kawan pon kalau aku pernah buat kamu sakit hati secara sengaja or tak aku minta maaf.doakan kebahagian hubugan aku & tunang ok . selamat menunaikan azam baru .
HAPPY NEW YEAR
TO ALL OF READERS
WELCOME

(ya !! semangat)

0 comments: