apa kata hati

aku kembali untuk mencurah rasa hati.bukan hati yang luka bukan juga hatiku yang parah.aku cuma ingin melepaskan apa yang ada di hati untuk di kongsikan bersama ..aku mahu jadiakn coretan ini sebagai kenangan hidupku.bukti aku pernah melalui saat2 begini. aku ada insan biasa sorang gadis yang penuh dengan kekurangan dan kelemahan,tapi setelah bertahun.kini aku sudah menjejak langkah kealam yang betul-betul matang.aku kena bersiap sedia untuk hari-hari yang akan datang.aku kena bersedia,aku kena kuat untuk betul-betul menjadi orang yang betul-betul begelar hamba ALLAH SWT.sedikit-demi sedikit aku kena berbubah berubah bergantung pada mama dan papaku,aku kena berdiri atas kakiku sendiri.aku juga perlu persiapkan diriku dengan ilmu akirat aku kena betul-betul mahu menjadi islam sebenar bukan cuma pada nama juga pada hati nuraniku.yah aku mahu berubah semua atas petunjuk yang ALLAH berikan kepadaku.aku cuma insan biasa yang perlukan bimbingan.aku harus menjadi wanita dan insyALLAH isteri yang solehah agar menjadi contoh kepada anak-anaku kelak..amin


2 comments:

Unknown said...

kata hati...
huhuhu
kata hatiku skrg mau gi berfoye2

wabenz wawa said...

berfoya2?hahaha
ruff2...