kawen ala arab

malas malas malas !buat masa sekarang ne aku malas nak updated blog,nak ber fb pon rasa malas juga hehe,tak tahu kenapa,ari tu aku p tempat kawen yang aku excited2 tu kunun hehe,besalah aku kalo namanya kawen aku lah no 1 nak datang hehe..itupon kalo kena jemputlah bah.aku pon xda cita best nak citakan sal kawen tue..yang bestnya dapat jumpa semua familylah,and paling aku tak suka suma tanya soalan yang sama,jumpa sorang ,seorang demi seorang menjawab.
"bila ko kawen sayang ?"
ujung tahun insALLAH
"bila kau kawen ne?"
besok kali hehe
"eh ko bila lagi?"
tunggu jela
"ah yang ne x lama lagi kan mamamu bilang ujung tahun"
ya bah anty,lama lagi bah tue,huhuh
hampir suma penat mulut aku mahu menjawab soalan dorang bah sabar-sabar jak lah,(=_+)"besalah bah family ne sebenarnya aku lagi tak ssabar nak kawen tapi tunggu-tunggu lah bah mak oi..penat saya kena soal..huh! Apa boleh buat lah jawab selagi mampu..hehe..nah ne gambar yang sempat aku upload gambar yang lain hilang kna delete huhuh :( injoy k..
jelitan

ahli keluarga

pengantin ala2 arab hehe

my nepyew
ambil kesempatan main



1 comments:

baby cipai dunk said...

lau wawa kwen kna jmpt cipai tau..
hihihihihi