happy 4 2 things !

bertemu lagi dengan blog tercintakue....hahah!blog yang sentiasa bersamaku sama ada dalam suka dan duka , tidak pernah mengeluh mendengar luahan hatikue..hehehe..hanya rasa gembira nie aku kongsikan..kemarin satu hari bersama si dia..tengok wayang..in the morning tu ikut family p rumah family yang lain lah after that jmpa c dia hehe...sukanya...senang hati.. ^_________^
hari nie aku tersenyum riang,happy sangat,,teringat pada anting-anting aku yang hilang (tercicir time mandi)hari tue,dah berapa lama aku mencari sehinggakan aku dah penat mencari aku biarkan hilang begitu saja,malas nak cari,bila ada rezeki aku kan beli lagi..insyALLAH bisik hati kue..tapi nta apa yang membuat hatikue berbisik *YA ALLAH andaikata antingku masih ada aku mohon padamu semoga aku terjumpa balik anting tue..amin* tiba-tiba time dalam kamar mandi aku tak tau napa tanganku seperti di arah memutarkan tayar roda yang ada di tepi kamar mandi tu,sekali imbas aku hanya perasaan seekor katak,erkk takut!.cepat-cepat aku mandi..pas jax mandi ambil tuala then time nak kuar jak ternampak satu benda berkilau warna kuning..berdekatan dengan katak tue, yah sah tu anting-anting aku..OMG !!! syukur alhamdulilah tak paya aku sayang duit nak beli yang baru save badjet hehehe...
satu perkara lagi buat aku happy..apa yang aku idam-idamkan menjadi kenyatan,tuk dapatkan satu CAMERA DIGITAL.senang la aku mau snap-snap sememangnya itulah hobi aku,sebelum ni aku hanya menggunakan handphone untuk photoshoot ..hahaha..x sabar rasanya menunggu ketibaan camera barukue..aku janji kan bawa cameraku kemana jua n dimana jua aku berada hehehe..nanti aku update tuk inform camera mcm mna aku dapat x sabar !!!

2 comments:

baby cipai dunk said...

huhuhu..
hepi kat wawa akhir ny da jmp ur anting2..
hihihihi..
ok la xkuar duit lbh da..
bole saving for cmera kan..ihihih..
apa la anting2 nie nakal tol nak hlg2..
huhu..
xpa yg pntg time 2 wawa sbr jak kan..
nie hkmah da dtg..
jmpa la blek..
hepi wat wawa..
:-)

wabenz wawa said...

tq 4 care cipai ya bah ada hikma ada sabar nie heehe
seronok sgt..!