about me

kualiti mylovely conon

me trip jadi fotografher

serba sedikit tentang *AKU*
Aku adalah seorang gadis yang dilahirkan dalam keluarga serba kekurangan..namun tu bukanlah penghalang tuk aku hidup,gadis yang lahir pada tahun 1988 dan mempunyai minat mendalam dalam bidang pengambaran,lahir di kinabatangan dan dibesarkan di kota kinabalu
anak bongsu kepada 4 orang adik beradik,mendapat pendidikan rendah di Sk. UNGGUN dan Smk. Bandaraya pada peringgkat menenggah,menduduki peperiksaan UPSR pada tahun 2000),PMR(2003)SPM(2005) Dan STPM (2007).kini,berkerja di salah sebuah syarikat kecil.
aiceh macam orang-orang terhormat pula hahaaha..aku tak tau nak tulis apa tula asal hehe kadang kala aku kan berpikir apa agaknya akan terjadi dalam hidupku kelak..sekarang aku tau aku adalah seorang wanita yang sedang berusaha dalam mencapai kebahgian dunia dan akhirat..aku kini berasa bahagia,kesah lalu inign ku lupakan,sudah ku buang jauh dari hidupku..masa silam bukan lagi penghalang suma sudah berlalu aku dah tak kesah,orang yang aku benci biarlah dia ngan hidup dia orang ne kan tetap aku benci seumur hidup kue sebab dia la PEREMPUAN yang sanggup buat kaumnya sendiri menagis dan dia menteratawakanya..dulu aku sering menagis tidak kira siang atau malam aku tersanggat lemah tapi sekarang hatiku tidak AKAN LEMAH LAGI aku kan jadi perempuan yang kuat..orang yang aku sayang sudah kembali hidupku kembali bersinar..aku bersyukur,nie lah keAJAIBan yang aku tunggu-tunggu selama ne..kini aku hanya menunggu saat-saat bergelar PUAN syukurlah..aku tetap berdiri di sini menjadi seorang wanita yang penuh dengan rasa bahagia..aku berterima kasih kepada ibu bapa dan keluarga yang tidak pernah penat tuk memberi kekuatan..dan kini masalah betul kata seseorang apa yang datang semua dari ALLAH dan hanya dia yang mampu mencari jalan penyelesaianya..

0 comments: