by my hand

berapa lama aku x meng update blog nie..bukan apa..im just thinking and thinking bout something..lalalala...aku pon x tau apa..apa ya?!!ummmmm..soal hati?agama?iman?kesabaran?..huh!!TUHAN sjalah yang mengetahui segala-galanya dan aku tidak mengetahui apa2..hati?pernah tak rasa sakit hati yang betul-betul mendalam sehinggakan menaggis bagai tak nak berhenti..sehingga tangissan tu membuat kita rasa teramat pedih..tue lah nasib seorang hawa...selalu di sakiti dan selalu menggeluarkan air mata jernih yang tidak sepatutnya di curah untuk hal remeh temeh..YA TUHAN..sejaumanakah IMAN kue padamue...sejauh manakah KESABARANKUE untukmue..AMPUNKAN LAH ambamue yg lemah INI..bukan niat kue tuk x bertakwah padamue tapi aku cuma insan yang x punya apa-apa..aku lemah..lemah menagawl kehendaku..lemah dalam mengawal dirikue aku lemah..aku adalah seorang insan yang cuma tahu apa adanya..aku x pernah berusaha untuk menjejak lebih jauh ilmue yang kau curahkan di bumi yang penuh dengan liku-liku yang aku sendiri xtau kemana arah tujukue....YA TUHAN kau yang ciptakan aku KAU yang menurunkan aku kebumi ini..aku tahu KAU turunkan aku untuk beriman padamue tap aku lemah YA ALLAH...inikah diri kue yang sebenarnya..YA ALLAH kenapa harus aku alami semua ini..YA ALLAH aku hambamue kau atur segala langkah kau turunkan ilmu mue tapi aku?aku tidak mengejar apa yang kau berikan aku tidak mencari..YA ALLAH seandainya kau citakan dia UNTUKUE aku mohon kau permudahkan lah jalan pernikahan kami..KAU PERMUDAHKAN LAH URUSAN UNTUK MENGHALALKAN KAMI..aku mohON YA ALLAH JAUHAKAN LA segala yang buruk dalam hubungan kami..andaikata kau turunkan yang buruk untuk kebaikan kami aku bersyukur YA ALLAH..kalaulah KAU datangkan ujian untuk menguji kesabaran kue aku redha YA ALLAH aku mohon berilah aku kesempatan tuk menyayangi orang yang kau turunkan untuk menjadi TUANGKUE INI.jauahnkan manusia-manusia yanG INGIN MENGHANCURKAN ubungan kami YA ALLAH..AKU TAU SEMUA INI UJIAN YANG HARUS KAMI TEMPUH aku redha YA ALLAH..KAU hukum lah dirikue sehingga terbalas segala apa yang aku lalukan...janganla KAU sesekali jauahan hatinya padakue YA ALLAH..AKU perlukan kau aku perlukan dia aku perlu keluarga dan semua ahli keluarganya YA ALLAH JAuhkan lah kami dari di nerakamue YA ALLAH KAU LAH YANG MAHA pengampun lagi maha mengasihi amin..yarobillalamin..
p/s wabenz 4 eva

0 comments: