setiap kali hatiku berdetik jari jemariku akan menaip.aku pon tak tau apa nak coret dalam blog aku yang cumil ne ahhaha..perasaan..macam ni hari ni aku happy sebab sesuatu yang aku x sangka dan akan ku jangka menjdi kenyatannn..semuanya tenang seperti biasa aku mula sedar berpikiran positif tu adalah yang TERBEST.betul kata kawan2 aku just ignore apa2 benda yang merungsingkan kepala.aku x suka pikir banyak apa pon orang pikir sal aku dont carelah yang penting aku tau aku adalah aku.dan apa yang dorang cakap sama ada betul or x pon aku x kesah akuu ada pendirian sendiri aku tau aku x sempurna tapi bagi aku kehidupan aku sekarang ne dah sempurna..

3 comments:

K. Emmanoelle said...

ya think positive!!! jgn lagi smpi mau salah paam pulaaaa...

baby cipai dunk said...

waaaaaa....
bsykur ngan pa yg ada..
hepi utk wa...muaxxx

Anonymous said...

alhamdulillah... pdulikan apa org lain nk wat kat kita k... juzt think positive =)
follow la aku =)
http://bibiatiqah.blogspot.com/